Странице

среда, 24. мај 2017.

Recenzija Nude Tude palete

Caos svima!

Konacno sam posle duzeg vremena resila da se posvetim svom blogu i svojim postovima. Dugo me nije bilo, bavila sam se neki drugim stvarima, ali sada se vracam i trudicu se da budem sto redovnija sa postovima i naravno da vam budem od sto vece koristi, jer poenta ovog bloga jeste da vam prenesem neke svoje utiske o odredjenim proizvodima i na taj nacin vam pomognem pri odabiru istih.
Tema danasnjeg posta jeste Nude Tude paleta brenda The Balm cije proizvode od pre par meseci mozete naci u odredjenim radnjama lilly drogerije ili ih jednostavno mozete poruciti online sa njihovog sajta https://shop.lilly.rs/srpski .
Kada sam cula da The Balm dolazi kod nas malo je reci da sam bila presrecna. Ne znam da li sam se vise radovala hajlajtu, Mary-lou manizer, koji je najsavrseniji na svetu, o njemu cemo pricati u nekom od narednih postova ili ovoj paleti koju sam zelela duze vreme.
Prva stvar koju morate znati o The Balm proizvodima, a koja je jako vazna jeste da su njihovi proizvodi pravljeni tako da mogu biti visenamenski. Smatram da je to jako bitno s obzirom da pricamo o brendu koji nije nimalo jeftin i ipak treba izdvojiti malo vise novca da bi se kupio neki njihov proizvod, ali ako uporedimo cenu i kvalitet, svaki njihov proizvod koji sam ja licno probala isplati svaki dinar.
Sto se tice konkretno palete Nude tude ona je jednom recju SAVRSENA!
Prva stvar u koju sam se ja zaljubila, iako nije od neke velike vaznosti, mada meni jeste jako bitna, a to je pakovanje. Pa pogledajte, vidite kako je preslatko :)


Sve je ukomponovano savrseno.
Ova paleta ima 12 boja, 8 sa simerom i 4 mat.
Izbor boja je odlican, mozete se igrati do besvesti. Ne znam dal su lepse tamnije ili svetilije, ali jako bitna stvar je da im je pigmentacija odlicna i tamnih i svetlih pa je to vec stvar vaseg ukusa. Znate da kod vecine paleta koje su drogerijskog tipa svetlije nijanse su dosta slabije pigmentacije, tako da sa ovom paletom necete imati problem tog tipa. Divna je i za letnji period koji dolazi. Truse se, ali ne previse, tako da to nije problem.
Ja sam je narucila online i nisam vam napomenula da je na sajtu svaki proizvod 5% jeftiniji, a dostava iznad 3000 je besplatna, tako da moj savet je da je svakako naruciti sa sajta jer prelazi ovaj iznos i necete morati da platite postarinu. Cena palete je 4500 dinara.
Kakvi su vasi utisci sa ovom paletom? Javite mi ako zelite da napisem post o nekoj paleti koja je jeftinija zamena za Nude Tude, svesna sam da paleta nije tako pristupacna i moze se ziveti i bez nje. Ima dota pristupacnijih paleta koje zavrsavaju posao. Ko se ipak odluci da izdvoji ovaj novac i ulozi u Nude Tude nece se pokajati.




U sledecem postu ocekujte nesto o avon-ovim proizvodima. Nadam se da vam se ovaj post svideo.
Vidimo se uskoro :)



Нема коментара:

Постави коментар